Saturday, 12 November 2011

nak bagi tajuk apa entah ......?

dessert untuk hari ni ~ bubur cha-cha....
As salam, hai semua...selamat berhujung minggu, apa khabar kamu semua hari ni ? Apa perancangan hujung minggu anda ? mandi manda kat pantai berdekatan ? menonton wayang ? shopping ? duduk berehat sepanjang ari  kat rumah ? berkebun sambil membersihkan laman rumah ? pi  layan ice-cream yogurt @tutti frutti ? ataupun program tido sepanjang ari tanpa kompromi ? ahahaaaaaa. Saya pula.... xde perancangan kemana-mana, dok rumah jer....ditambah pula ari ujan, hrrmm..lagi la malas nak kluar. Bila dah xde kerja nak dibuat, mula la kepala ni ligat berfikir "apa benda yang nak dimasak...." pada saya, aktiviti masak memasak ni kira macam satu terapi minda la pula, hehe.... " so saya terfikir nak masak bubur cha-cha, dah bertahun rasanya tak buat bubur cha-cha ni..... saje je untuk mengisi masa terluang..... sekian terima kasih !. :))

2 comments: