Wednesday 21 September 2011

Breaking Dawn punya pasal.........

  ~ MY MOST AWAITED MOVIE OF THE YEAR !! Save the date Team Edward & Team Jacob. ~
"""" FOREVER IS ONLY THE BEGINNING """"
COUNTING : is about 57 days, 18 hours, 20 minutes, 09 seconds




Ahahahaaa, Breaking dawn punya pasal, kali ni saya tukar lagi layout pula. Twilight theme.  Nak menambahkan mood ketidaksabaran menanti movie ni...huhuuu, nervous menggigil-gigil !! wahh gitu...hahhaaa. Bagi sesapa yang follow movie ni, mesti berkongsi perasaan yang sama macam saya kan ? ke uols cool dari saya ? ke lagi dasyat ?.  Walaupun saya dah habis baca buku "breaking dawn" & tahu serba sedikit jalan ceritanya nanti..saya tetap tak puas hati, tetap tak sabar juga menanti movie ni realese. Oh ya... lupa pula nak tanya, bloggers yang follow TWILIGHT ni " awok Team sapa ?. Saya sudah semestinya Team Edward, yeahhh ! but at the same time, saya suka Jacob juga..hehe 


Jom kita layan trailer part -1 ni....tengok trailer je pun dah mendebarkan dada...belum real movie lagi tu.. hrmmm




Amacam ??????? 

Kepada yang tak pernah ada hati nak follow cerita ni, I advise uols follow,  ( bukan blog je nak follow ) memang tak rugi.. nak dijadikan cerita la kan..saya, mula-mula movie ni keluar dulu, saya tak berapa nak excited la nak melayan cerita ni ( saya ingat konon-konon tak best la ) tapi once saya tengok  TWILIGHT ni, saya tak boleh berhenti, macam addicted la pula..hampir setiap malam saya akan ulang-ulang layan movie ni...sampaikan suami gelar saya ' Cullen Mania ' !! . 



My Twilght Fav Quotes : "And so the lion fell in love with the lamb ". " What a stupid lamb ". " What a sick masochistic lion ".
 

No comments:

Post a Comment